Neon Abyss Deluxe Edition
Neon Abyss combineert heftige ren-en-schietactie met diepgaande, roguelite mechanics. Je bent lid van de 'Grim Squad', een taskforce die door Hades zelf in het leven is geroepen om de Abyss te infiltreren en de New Gods te verslaan. Heb jij het in je om de baas te zijn? Laad dan maar door met de Neon Abyss Digital Deluxe Edition! De Deluxe Edition bevat: De game Neon Abyss The Lovable Rogues-pack: kruip in de huid van Saya met haar katana en Samir met zijn mentale krachten, twee extra personages die het gevolg zijn van Titans mislukte experimenten. Alter Ego DLC-pack: neem het op tegen de New Gods met een reeks alter ego's voor je personages. Chrono Trap: met de Chrono Trap DLC geef je Neon Abyss een nieuwe Endless Mode en de Titan Chronos.