MX vs ATV Legends - 2025 Monster Energy Supercross Edition is het nieuwste deel in de populaire off-road racefranchise MX vs ATV. Met deze game kunnen spelers hun droom vervullen om een beroemde off-roadracer te worden en erkenning en bewondering te ontvangen van zowel fans als sponsors. Ze kunnen de spanning en sensatie beleven van het racen naar de finish op bikes, ATV's en UTV's, of ze er nu voor kiezen om de carrière- of onlinemodus te spelen. Dit nieuwste deel bevat tevens uitgestrekte open omgevingen en een uitgebreide carrièremodus, zodat spelers zich helemaal kunnen onderdompelen in de wereld van professioneel off-road racen en alle hoogte- en dieptepunten die daarbij horen. Geef de legende in je vrij baan en heers in de modder met de nieuwste uitbreiding voor Mx vs ATV Legends, het officiële 2025 Monster Energy AMA Supercross Championship. Race net als de professionals op alle 16 officiële banen, van het iconische Anaheim tot het bloedstollende Salt Lake City.