MX vs ATV Legends - Lawrence Dog Pound Pack
Rij als een kampioen op 3 gloednieuwe circuits uit de officiële Lawrence Dog Pound-compound! BONUS: Laat je meeslepen door de geremasterde versie van de Flying Moto Ranch uit MX vs ATV All Out, met 9 enorme evenementen plus een omgeving waarin je vrij kunt rondrijden.