MX vs ATV Legends - 2024 AMA Pro Motocross Championship
Strijd als een pro op 12 officiële circuits uit het 2024 AMA Pro Motocross Championship, inclusief het legendarische Loretta Lynn-circuit! Voor het eerst bevat ieder circuit een bonusevenement! Alle circuits worden gelanceerd op hetzelfde moment als de echte evenementen.