Mortal Kombat: Elder God-bundel
Speel door drie grensverleggende tijdperken van Mortal Kombat in één komplete belevenis. Herbeleef iconische verhalen, een enorme weelde aan personages en legendarische gevechten in de Elder God-bundel. Mortal Kombat 1: Definitive Edition is de uitgebreidste ervaring van Mortal Kombat 1! Bevat toegang tot de basisgame, verhaaluitbreiding Khaos Reigns, Kombat-pack, Kombat-pack 2, filmskins van Mortal Kombat 1 en 2, Kameo-vechters, Dragon Krystals en meer! De definitieve MK11-belevenis! Speel als de beschermers van Earthrealm in de TWEE tijdverdraaiende verhalen van de game en zorg ervoor dat Kronika de tijd niet terugdraait en de geschiedenis bewaard blijft. Vriendschappen worden op de proef gesteld en er worden nieuwe banden gesmeed in het gevecht om het bestaan van al het leven te redden. MK11 Ultimate heeft de komplete groep van 37 personages. Een van de bestverkopende games uit 2015 is nu XL beschikbaar! Speel Mortal Kombat X met nieuwe en bestaande content. Bevat de basisgame en speelbare personages waaronder Alien, Leatherface, Triborg en Bo'Rai Cho. Maar ook eerder speelbare personages waaronder Predator, Jason Voorhees, Tremor, Tanya en Goro. Bovendien bevat deze game ook de Apocalypse Pack.