MONOPOLY FAMILY FUN PACK
Een nieuw Monopoly-tijdperk voor consoles! Het Monopoly Family Fun Pack bevat 3 Monopoly-games: - Monopoly PLUS: klassiek Monopoly met geanimeerd 3D-bord! - My Monopoly, waarmee je je eigen bord maakt - Monopoly Deal, een snel en verslavend Monopoly-kaartspel Speel klassiek Monopoly op leuke nieuwe manieren, met vrienden en spelers uit alle hoeken van de wereld!