Marooners
Speel een mix van knotsgekke party games[ dwars door elkaar heen. Kan jij de chaos aan? Speel met je vrienden op de bank of online en barst in sadistisch lachen uit om hun ellende. Ren, spring en mep jezelf naar de overwinning! Knotsgekke party game gekte: Marooners sleurt je mee in een chaotische mix van minigames en gametypes. Je wordt heen en weer geslingerd tussen exotische locaties, terwijl je woest probeert om zo veel mogelijk schatten te verzamelen. Maar doe je best om niet te verdrinken, te verbranden, te exploderen, geplet te worden of nog erger... Rijkdom en overwinning liggen binnen handbereik! Kies je Marooners: Speel coole en grappige personages vrij en kies je favoriet. Rust je Marooner met een van de 70+ wapens om te gebruiken en als je doodgaat... kom dan terug om te spoken. Party modus of Arena modus: 25 verschillende minigames en arena levels om te haasten voor de schat in party modus of probeer te overleven in de arena modus. Het maakt niet uit welke modus je kiest, verwacht het onverwachte! Volledige ondersteuning voor multiplayer: Met je vrienden in je eigen huiskamer spelen is geweldig, en dat kan! Maar misschien wil je deze party game met vrienden of vreemden online spelen? Dat kan ook! Iedereen ter wereld kan supermakkelijk samen spelen. Elke combinatie van spelers is mogelijk.