Leo the Cat Bundle
Leo: The Firefighter Cat Leo The Firefighter Cat is een 3D actie-/avonturenspel met het schattigste dier ter wereld: een kat! Help Leo door Feliopolis en de poesjes te redden van gevaar in 20 spannende brandweermissies. Leo & Mia: Animal Rescue Word een dappere dierenredder, net als Leo of Mia! Red wilde dieren in de savanne van stropers en andere gevaren in meer dan 15 spannende missies!