Leo: The Firefighter Cat
Klaar om een held te zijn en de gevaren te trotseren? Ontmoet Leo, de moedige brandweerkat, en help hem op zijn spannende avontuur als junior rekruut bij de brandweerkazerne! Neem missies aan die elke keer lastiger worden en klim in de rangen onder begeleiding van commandant Nox. Maak je geen zorgen, je bent niet alleen! Gebruik je brandslang, bijl en speciale krachten om verschillende uitdagingen aan te gaan. Red je medeburgers van bosbranden tot overstromingen of zelfs giftig afval. Ga de strijd aan met ondeugende geesten en blus branden die de stad bedreigen - het is een non-stop avontuur! Schiet te hulp in coole voertuigen zoals een brandweerwagen, boot, watervliegtuig, helikopter en meer. Je hebt alle uitrusting om snel te handelen! Ga terug naar de brandweerkazerne om nieuwe outfits voor Leo vrij te spelen - er zijn tal van kostuums om hem bij elke missie de coolste kat te maken. Ben jij klaar om de perfecte held van de stad te worden? Belangrijkste kenmerken: -Begin 20 spannende missies, waaronder een snoepfabriek in brand, een luxueus cruiseschip in gevaar, een eiland dat te maken krijgt met een stijging van het water...! -Grijp je trouwe waterslang of je machtige bijl! Kies tussen je twee geweldige superkrachten om alle gevaren die op je pad komen te verslaan! -5 voertuigen om uit te kiezen en je reddingsmissies uit te voeren: brandweerwagen, een boot, een watervliegtuig, een helikopter en een 4X4 auto. - Verken de stad Feliopolis en zijn buitenwijken zoals het Kattenkruid eiland vrij en ontdek de verborgen geheimen. -Verzamel en speel verschillende kostuums vrij voor Leo om van hem de coolste kat van het blok te maken!