JoJo Siwa Wereldwijd Feest
Hé, Siwanatorz, je bent uitgenodigd voor JoJo Siwa's Worldwide Party! Speel door de ritmische wereld van JoJo Siwa terwijl zij rondreist door haar fantasielanden in dit geweldige singleplayer-popsteravontuur. Dus strik je hoge schoenen en ren door JoJo's werelden terwijl je luistert naar haar grootste hits, waaronder ‘D.R.E.AM’, ‘Bop’, en ‘Kid in a Candy Store’. Kun jij tijdens elk optreden het ritme volgen en het publiek uit z'n dak laten gaan? Help JoJo op tijd het podium te betreden voor haar Worldwide Party! Ren, spring en bestuur gave voertuigen zoals ruimteschepen, jetski's en zelfs een achtbaankarretje om JoJo op tijd op het feest te krijgen! Verzamel alle voorwerpen die je nodig hebt voor een onvergetelijk feest, waaronder glitter en strikken, en om verder te komen in de levels. Vind op elk level cadeaus om outfits vrij te spelen die je herkent uit JoJo's tour en garderobe. Ontdek dit alles in 10 splinternieuwe landen die rechtstreeks uit JoJo's verbeelding komen, waaronder het mierzoete Snoepland, het vachttastische BowBowland met JoJo's beste puppyvriendje, Regenboogland en nog veel meer. Word steeds beter in JoJo Siwa's eigen videogame en ga voor ‘#1U’ met ‘Nonstop!’ plezier in deze singleplayer-avonturenrunner waarin jij het podium kunt betreden als je favoriete popicoon en alle hits kunt spelen!