It's Kooky + Brawl Chess
It's Kooky De zwart-wit doodle kunstachtige afbeeldingen zorgen voor een uitdagend spel. Dragen kwallen schoenen? Zoek overal op de doodle-kaart personages en objecten die niet echt met elkaar verbonden zijn. Haast je! De klok tikt. Hoe verder het bos in Meer niveaus worden ontgrendeld na het verzamelen van de vereiste punten. Het wordt steeds moeilijker, omdat de tijd dringt en je steeds meer gekke personages moet vinden. _____________ Brawl Chess In deze fantasiewereld leidt een van de dappere helden je schaakleger naar de overwinning. Kies tussen een mysterieuze fee, een gevaarlijke dwerg, een slimme elf, een dappere prins en nog veel meer. Cartoonbeelden maken het spel vriendelijk voor iedereen. Wat gebeurt er daar! Pijlen vliegen boven hoofden en zwaarden breken in het heetst van de strijd. Of misschien hou je meer van klassiek schaken? Je kunt je stukken altijd veranderen in traditionele stukken.