#IDARB
Bereid je voor om alles te bestrijden van de Snorrenpolitie tot Ontbijt in dit spel dat geïnspireerd wordt door snelles actie, 8-bits sport en arcadeklassiekers! #IDARB werd ontwikkeld op basis van de input van duizenden fanatieke internetgamers en is een chaotisch futuristisch eSport balspel voor 8 spelers. Maak zelf personages, teams, teamlogo’s, competities en zelfs uw eigen themamuziek in deze extreem aanpasbare ervaring, Compleet met vernietigende bhashbommenb die het spel zelf dynamisch veranderen via Twitch en Twitter! IDARB ondersteunt maar liefst 8 simultane lokale spelers en rechtstreekse confrontaties van 4 tegen 4 speler bij online matches. Meer functies omvatten een waanzinnige verhaalmodus voor één speler, wilde halftijdse competities en ontgrendelbare recepten. Begonnen als een crowdsourced project, is de titel van het spel een afkorting voor bIt Draws a Red Boxb (IDARB) (Het tekent een rood vak). Dankzij duizenden suggesties via sociale media is het spel geëvolueerd van één rood vak tot het gekke mengsel dat het vandaag is, compleet met honderden vreemde bhashbombsb, vreemde commando’s die, als ze via Twitch of Twitter naar het spel worden gestuurd, het spel in realtime zullen verstoren en dynamisch veranderen. Als er iets is dat u wilt, maar dat u niet kunt vinden in #IDARB, is dat wellicht omdat u het niet hebt voorgesteld. Maar met zoveel aanpasbare opties kunt u het wellicht nog steeds zelf maken!