Grand Theft Auto: Vice City – The Definitive Edition
Opplev den sjangerdefinerende klassikeren, oppdatert til en ny generasjon med forbedringer som ny lyssetting og bedre omgivelser, teksturer med høy oppløsning, større synsvidde, kontroller i GTA V-stil og masse annet som blåser nytt liv i de populære verdenene. Velkommen til 80-tallet. Fra tiåret med såtefrisyrer og pastelldresser kommer historien om en manns reise til toppen av det kriminelle hierarkiet. Grand Theft Auto vender tilbake med Tommy Vercettis saga om svik og hevn i en tropisk by badet i neonlys, full av overflod og muligheter. Utviklet av Rockstar Games, tilpasset av Grove Street Games.