Everdream Valley
School is voorbij en jij brengt de zomer door in Everdream Valley op de ongewone boerderij van je grootouders. Elke dag is een belevenis met wilde beesten, avontuur en een beetje magie. Ga terug in de tijd, toen alles nog onschuldig was en werk, verantwoordelijkheden en relaties wel het laatste was waar je aan dacht. Breng leven en betovering terug naar de boerderij Dit boerderijtje heeft veel aandacht nodig. Er zijn allerlei soorten groenten en fruit die moeten groeien en een grote verzameling dieren die je moet verzorgen. Bescherm je gewassen, houd je dieren tevreden en verzamel de middelen om je boerderij te repareren en uit te breiden. Verken de open wereld en graaf diep om te ontdekken waarom je 's nachts magische dromen hebt. Creëer een dierenparadijs In Everdream Valley verstoren maar weinig mensen de rust, waardoor dieren het hier goed hebben. Varkens, koeien, kippen, eenden, geiten, alpaca's, paarden, everzwijnen, eksters, bevers, bizons, ganzen, herten, kikkers, kevers, vlinders, libellen, muizen, slakken, naaktslakken, vissen en meer! Elk dier heeft een unieke invloed op je boerderij. De beste zachte maatjes Je hond is altijd bij je. Kies uit 13 verschillende rassen en train ze om je te helpen bij het hoeden, opsporen, schatzoeken en meer. Er is ook een kat. Wees lief en misschien doet hij dan ook wel iets voor jou. Maar dat moet hij zelf weten. 's Nachts verschijnt de magie 's Nachts verschijnt de magie van de vallei en in je dromen ben je een van de vele dieren op de boerderij in unieke minigames. Bij elk spel hoort een speciale beloning of impact op je boerderij voor de volgende dag. Een relaxte avonturenzandbak Jouw zomerdagen in de vallei gaan niet alleen over de boerderij. Er is zo veel meer te doen! Ga 's nachts kamperen, bouw een boomhut, vang en verzamel beestjes, ga vissen, haal nieuwe kleren, kook, fotografeer, maak meubels of ga schatzoeken. Tijdens elk avontuur krijg je iets terug waarmee je de boerderij verder kunt uitbreiden.