Crysis Remastered
De oude vertrouwde first person shooter van Crytek is terug met een game vol actie, compleet met de sandbox world en bloedstollende epische battles waarmee je al vertrouwd was, maar nu met re-mastered graphics die zijn geoptimaliseerd voor een nieuwe generatie hardware. Kies uit: Een Nanosuit-snelheid, krachtniveau, wapenarsenaal en kostuum waarmee je voor elk soort gevecht een creatieve oplossing creëert. Pas aan: Pas je tactiek aan en heers over battlefields die steeds kunnen variëren van ijsjungles tot buitenaardse planeten. Stel samen: Dankzij een gigantisch arsenaal van modulaire wapens, met opties die uiteenlopen van experimenteel tot buitenaards, houd je je speelstijl helemaal in eigen hand. Overwin: Terwijl de levensechte vijanden op basis van AI om een strategische en flexibele speelstijl vragen, word je als speler met de nieuwe challenges - waaronder een zero-g battlefield - uitgedaagd om aanvallend en proactief te spelen. Verken: Kies je eigen pad in de open world Crysis en verpulver al rijdend in je wagen obstakels terwijl je elementen uit de omgeving inzet om je vijanden te verslaan.