Cook, Serve, Delicious!
"Cook, Serve, Delicious!" is een bedrieglijk eenvoudig spel om te leren, maar ongelooflijk uitdagend om onder de knie te krijgen terwijl je van een vervallen 0 sterren-café een wereldberoemd vijfsterrenrestaurant maakt. Beheer je restaurant terwijl je het menu uitbalanceert met dertig gerechten en honderden recepten, doe mee aan kooktelevisieshows en mysterieuze toernooien, en upgrade je apparatuur terwijl je vecht tegen overvallers, ongeduldige klanten en nog veel meer! Je kunt ook lokaal co-op spelen waarbij één persoon kookt en de ander de bestellingen afhandelt! Of speel lokaal met maximaal vier spelers met de meegeleverde uitbreiding "Battle Kitchen", met tientallen uitdagingen en vrij te spelen personages. Veel succes Chef!