Chess Infinity: Grootmeester-editie
De complete Chess Infinity-ervaring Betreed Chess Infinity: Grootmeester-editie. Of je nu nieuw bent in schaken of op jacht bent naar meesterschap, deze alles-in-één collectie levert de volledige Chess Infinity-ervaring: het basisspel, alle premium-DLC en alle optimalisaties die sinds de lancering zijn doorgevoerd. Van exotische speelomgevingen tot uitgebreide Tours en puzzeluitdagingen – dit is de ultieme manier om deel te nemen aan een groeiende Chess Infinity-community. Chess Infinity – Belangrijkste kenmerken: Platformoverschrijdende multiplayer: Sluit je aan bij een groeiende schaakgemeenschap waarin je online vrienden en rivalen kunt uitdagen, met Elo-gebaseerde matchmaking op alle ondersteunde platformen. Maak kennis met Aion, je persoonlijke schaakmentor: Leer en verbeter met adaptieve tutorials, AI-feedback en zet-voor-zet-herhalingen. Tactiel, mooi, meeslepend: Speel in 19 serene omgevingen op 4 locaties, met ongelooflijke details en sfeer. Betekenisvolle progressie: Voltooi uitdagingen, neem het op tegen AI-tegenstanders in de Tour-modus, ontgrendel elegante schaaksets en stippel je persoonlijke pad uit naar beheersing van het spel. De Grootmeester-editie bevat: Basisspel: De Chess Infinity-ervaring met adaptieve AI-mentor, naadloze cross-play en elegante tactische hulpmiddelen. Treasure Island'-pakket: Ga de strijd aan met nieuwe, felle AI-tegenstanders op 4 nieuwe Caribisch geïnspireerde arena’s, met een uitgebreide Tour en het majestueuze Sea Horse-schaakset. Drie premium schackset-pakketten – Maharaja, Orthographic en Roman Classic: elk brengt zijn eigen variatie, erfgoed en flair naar je partijen. Puzzelpakketten: Pak meer dan 150 tactische uitdagingen aan met de volledige reeks ‘Mat in 2’– en ‘Mat in 3’-puzzels.