Chess Infinity: Mat in 3 Puzzelpakket
Denk je dat je klaar bent voor de ultieme uitdaging? Het Mat in 3 puzzelpakket is ontworpen voor spelers die op zoek zijn naar meer complexiteit en precisie in hun tactische spel. Met 30 zorgvuldig samengestelde puzzels word je uitgedaagd om dieper te graven, scherper te denken en verder te rekenen terwijl je probeert de mat in slechts drie zetten te vinden.