BINARY DOMAIN
De Games op aanvraag-versie ondersteunt Engels, Frans, Italiaans, Duits, Spaans. Met Binary Domain sta je midden in de heftige en razendsnelle strijd om de mensheid in het door robots overgenomen Tokio van 2080. Werk samen met je team, reageer direct en geef de machines op hun donder. Blijf menselijk: blijf onvoorspelbaar.