Het Multiplayer Pack
Het ‘Multiplayer Pack’ biedt toegang tot een exclusieve multiplayerkaart, ‘Outside High-rise, Upper City’, waarop je in diverse multiplayermodi van Binary Domain kunt spelen. Daarnaast krijg je ook toegang tot een nieuwe speelbare klasse: de ‘Ninja’ (voor beide teams); dit unieke speelbare personagetype is perfect voor verrassingsaanvallen en het afstemmen van je vechtstijl op de situatie. Ten slotte bevat dit unieke reserveringspakket ook twee exclusieve multiplayer-wapentypen: het ‘Hoga Type 69’ sluipschuttergeweer voor de vernietiging van tegenstanders vanaf afstand en het ‘Yamato-0’ pistool, voor het persoonlijkere werk van dichterbij.