Atelier Yumia Season Pass
Haal alles uit 'Atelier Yumia' met de season pass! Alle betaalde DLC voor een lagere prijs dan als je ze apart koopt. Content van seizoenspas: negentien items, waaronder de bonus 1) Bonus bij aankoop van de seizoenspas: Atelier Yumia - Additional Hair Color Set Vijf verschillende haarkleuren voor Yumia, Flammi, Viktor, Isla, Rutger, Nina en Lenja (bij Flammi verandert de kleur van de vlam). Er zijn vijf verschillende kleuren voor elk personage. 2-8) Unieke zwemkostuums voor elk van de zeven personages in de groep. 9-15) Unieke academische costumes voor elk van de zeven personages in de groep. 16) Recipe and Blueprint Expansion Pack "The Art of Aladiss" 17) Extra kaart nummer 1 18) Extra kaart nummer 2 19) Gust Extra BGM Pack Let op: - De aankoopbonus van de Season pass en items 1-8 komen op hetzelfde moment uit als de hoofdgame. De release van items 9-19 staat gepland voor het einde van oktober 2025. - De naam, details en releasedatum van elk item kunnen op elk moment wijzigen. Houd de officiële Atelier Yumia-website in de gaten voor meer details. - Kostuums en haarkleuren zijn beschikbaar nadat je base building hebt ontgrendeld en een Dressing Room hebt geplaatst. Ook moeten de relevante personages deel zijn van je groep. - Er zijn nog andere vereisten voor het gebruik van elk item. - Houd er rekening mee dat er meerdere producten zijn die deze content bevatten. Behalve de setbonus zullen deze items op een later moment ook individueel worden verkocht. Let op dat je niet meerdere keren dezelfde content koopt. Wanneer je de producten los koopt, moet je er rekening mee houden dat de kostuums die je voor Yumia en Flammi krijgt bij item 2-8 en 9-15 als set worden verkocht en dus niet apart verkrijgbaar zijn.