"Flying Water Jug" Costume for Flammi
Een zwemkostuum voor Flammi. Voegt het Flying Water Jug-kostuum voor Flammi toe. Let op: - Kostuums zijn beschikbaar nadat je base building hebt ontgrendeld en een Dressing Room hebt geplaatst. - Dit product maakt deel uit van de Atelier Yumia Season Pass. Houd er rekening mee dat er meerdere producten zijn dit deze content bevatten. Let op dat je het niet meerdere keren koopt. - Dit product maakt deel uit van de Atelier Yumia - Swimsuit Set en de Yumia and Flammi Swimsuit Set - Houd de officiële Atelier Yumia-website in de gaten voor meer details.