"High-Class Dream Style" Costume for Yumia
Een academisch kostuum voor Yumia. Voegt het High-Class Dream Style costume voor Yumia toe. Let op: - Kostuums zijn beschikbaar nadat je base building hebt ontgrendeld en een Dressing Room hebt geplaatst. - Dit product maakt deel uit van de Atelier Yumia Season Pass. Houd er rekening mee dat er meerdere producten zijn dit deze content bevatten. Let op dat je het niet meerdere keren koopt. - Dit product maakt deel uit van de Atelier Yumia - 'Fantasy Academy' Costume Set en de 'Fantasy Academy' Costume Set for Yumia and Flammi. - Houd de officiële Atelier Yumia-website in de gaten voor meer details.