Assassin's Creed Shadows Premium Edition
De Assassin's Creed Shadows Premium Edition bevat: - De basisgame - Sekiryu-uitrusting voor zowel Naoe als Yasuke - Eye of the Dragon-katana - Claw of the Dragon-lange katana - Sekiryu Beast-rijdier - Dragon Tooth-sieraad - De Claws of Awaji-uitbreiding, welke een nieuwe regio, een nieuw wapen, nieuwe vaardigheden en meer dan 10 uur aan content bevat. LEER DE MEEST DIEPGAANDE SLUIPMECHANISMEN IN DE SERIE EN STRIJD IN INTENSE GEVECHTEN "Shadows is een van de leukste stealthgames die ik in tien jaar gespeeld heb" – PC Gamer Speel als Naoe, een scherpzinnige shinobi, en gebruik licht, geluid en schaduwen om niet ontdekt te worden. Infiltreer vijandelijke bolwerken met veel parkouropties, zoals de nieuwe werphaak, leid wachten af met een shuriken of rookbommen en vermoord je doelwit met je verborgen mes. Als de samoerai Yasuke schakel je je vijanden uit met een stille boog of laat je vernietigende mêlee-combo's los met je katana of naginata. DUIK IN DE BOEIENDE WERELD VAN ASSASSIN'S CREED SHADOWS "Assassin's Creed Shadows is een van de beste versies van de open-wereldstijl." – IGN Stap een feodaal Japan binnen zoals nooit tevoren! Van majestueuze kasteelsteden tot serene heiligdommen en uitgestrekte landschappen, Assassin's Creed Shadows biedt een adembenemende open wereld waar dynamische seizoenen, veranderlijk weer en ecologische verwoesting je tactische aanpak beïnvloeden. ONTDEK DE TECHNISCH MEEST GEAVANCEERDE ASSASSIN'S CREED-GAME TOT NOG TOE "Het leidt tot een van de meest dynamische, leuke en mooiste open wereld-games die ik deze generatie heb gespeeld." —Kotaku Ervaar een echte sprong van de volgende generatie met Assassin's Creed Shadows, aangestuurd door de geüpdatete Anvil-engine. Elk detail is gemaakt om je nog intenser het feodale Japan te laten beleven, van het flikkeren van lantaarnlicht op natgeregende daken tot het geritsel van kersenbloesem in de wind. Internetverbinding, Ubisoft-account en Microsoft-account vereist voor online functies.