Helix Credits Small Pack (1,050) - Assassin's Creed Shadows
Het Helix Credits Small Pack bevat 1050 Helix Credits, inclusief 50 extra Helix Credits, waarmee je onder meer extra items, in-game valuta en materialen kunt ontgrendelen.