Armello
Armello is een groots, heldhaftig avontuur dat drie spelstijlen combineert: de diepgaande tactiek van kaartspellen, de rijke strategie van traditionele bordspellen en een RPG-systeem met verschillende personages. Als held van een van de clans in Armello ga je op avontuur, smeed je plannen, huur je volgelingen in, vernietig je monsters, gebruik je toverspreuken en neem je het op tegen andere spelers. Je hebt één ultiem doel: het paleis bestormen en koning of koningin van Armello worden. Het Koninkrijk Armello is beeldschoon maar gevaarlijk. Gevaren, schimmen en bandieten houden zich schuil om elke hoek en een zich verspreidende corruptie bekend als de Pest laat geen enkel wezen onaangeroerd.