Armello - Usurpers
Ga de strijd om de troon van Armello aan met vier nieuwe speelbare Helden en vier nieuwe Ringen. Een voor elke Clan! NIEUWE HELDEN Elyssia, Wachter van de gangen Een meesterbouwer die de klus altijd krijgt geklaard. Sargon, de Dooddoener De gruwel die handelt in de geheimen van de sluier. Magna, de Ongebrokene De leider van de sterkste krijgers uit de Wolvenclan. Rotsvast. Ghor, de Wyldkin Een bescheiden beer met een voorliefde voor bossen. NIEUWE RINGEN Tanzaniet, Regenboogkwarts, Rubelliet, Aquamarijn.