The Walking Dead: Season Two
In het vervolg van de 'Game of the Year' van 2012 kun je verder met het verhaal van Clementine, een jong weesmeisje dat haar ouders verloor in de zombie-apocalyps. Met niemand om voor haar te zorgen moest ze leren overleven in deze harde wereld. Ervaar hoe het is om als Clementine te spelen, ontmoet nieuwe overlevenden, ontdek nieuwe locaties en neem ijzingwekkende beslissingen in deze gameserie van vijf delen waarin jouw keuzes bepalen hoe het verhaal verder gaat.