Rabbids: Party of Legends
Maak een legendarische reis met de Rabbids in deze hilarische party-game! Beleef samen met de Rabbids een waanzinnig avontuur, vol hilarische momenten en kleurrijke personages. Verzamel je vrienden en familie voor een schat aan belachelijk leuke mini-games in het geweldigste Rabbids-feestje ooit! - Spring in multiplayer-chaos met maximaal 4 spelers lokaal. - Speel met en tegen elkaar in 50 geweldige minigames - Bouw je eigen speellijst met je favoriete minigames - Iedereen kan meedoen dankzij de aanpasbare niveaus en intuïtieve besturing - Ontdek een legendarisch verhaal met vier hoofdstukken vol kleurrijke personages.