The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition
The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition is de ultieme manier om de bekroonde RPG van Obsidian Entertainment en Private Division te spelen. Je hebt de rest geprobeerd, dus kom nu terug voor de beste! The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition bevat de basisgame en alle add-on content, waardoor dit de ultieme manier is om de bejubelde RPG van Obsidian Entertainment te spelen. Dit geremasterde meesterwerk is geoptimaliseerd tot de allerbeste versie van The Outer Worlds... zelfs als je deze bekroonde RPG besluit te spelen als de allerslechtste versie van je personage. Je bent verdwaald geraakt tijdens je reis op een kolonistenschip op weg naar de rand van het sterrenstelsel. Je wordt decennia later wakker, om vervolgens te ontdekken dat je midden in een diepgaand complot terecht bent gekomen dat de kolonie dreigt te vernietigen. Verken de verschillende planeten en locaties van Halcyon, waaronder de mysterieuze Gorgon-asteroïde en de prachtige stokerijen van Eridanos. Terwijl je verschillende facties tegenkomt die allemaal strijden om de macht, bepalen de keuzes van jouw personage hoe het verhaal zich ontvouwt. In de bedrijfsvergelijking voor de kolonie, ben jij de onvoorziene variabele. Belangrijke kenmerken: De volledige uitgave De succesvolle RPG uit 2019 is geremasterd met scherpere graphics, soepelere prestaties, extra animaties, omgevingen in hogere resoluties en een compleet nieuwe functie: granaten! Het verhaal wordt bepaald door de speler Net als in eerdere Obsidian-games bepaal je zelf hoe je The Outer Worlds aanpakt. Jouw keuzes hebben niet alleen effect op hoe het verhaal zich ontwikkelt, maar ook op je personage, verhalen van metgezellen en de eindfase van de game. Leid je metgezellen Tijdens je reis door de meest afgelegen kolonie ontmoet je allerlei personages die zich bij je aan willen sluiten. Deze unieke metgezellen zijn niet alleen gewapend met unieke vaardigheden, maar hebben ook hun eigen missies, beweegredenen en idealen. Het is aan jou om ze te helpen hun doelen te bereiken, of ze uit te buiten voor je eigen gewin. Verken de bedrijfskolonie Halcyon is een bedrijf aan de rand van het sterrenstelsel dat bestuurd wordt door een raad van bestuur. Zij beheren alles... behalve de buitenaardse monsters die ze achterlieten toen het omvormen van de twee planeten tot leefbare kolonieplaneten niet helemaal volgens plan verliep. Vind je schip, stel je bemanning samen en verken de nederzettingen, ruimtestations en andere fascinerende locaties van Halcyon.