Cubic Odyssey
Verken een open wereld zonder grenzen waarin jij elke planeet, elk systeem en elk moment vormgeeft. Ontdek een universum met volop leven, eeuwenoude mysteries en ongetemde schoonheid. Bestrijd het onheil van de Rode duisternis terwijl je grondstoffen delft, gereedschappen en wapens maakt en voertuigen bouwt die cruciaal zijn voor je avontuur. Vecht samen met vrienden tegen immense dreigingen en breng hoop in de Melkweg. Beleef avonturen, bouw en overleef! Hoofdkenmerken: Een enorme kubuswereld Elke ster in de hemel of de ruimte is het licht van een sterrenstelsel. Om elke ster draaien planeten vol leven. Hier wisselen dag en nacht elkaar af, vind je bruisende NPC-steden, buitenposten van piraten en ga je op ontdekking in gevaarlijke ruïnes. Werk aan de bouw van een paradijs Delf grondstoffen, bewerk materialen, maak gereedschappen en bouw buitenposten, voertuigen en ruimteschepen. Een eindeloos avontuur tussen de sterren Voer diverse opdrachten en missies uit, onthul geheimen van vergeten beschavingen, drijf handel met NPC's, strijd tegen wilde piraten en red de Melkweg. Samenwerken is leuk Werk samen met anderen om sterke vijanden te verslaan, aanvallen met laserwapens in de ruimte uit te voeren of enorme structuren te bouwen. Naadloos reizen tussen grond, lucht en ruimte Stap in een voertuig op een planeet of bestuur een ruimteschip en verken de grond, de hemel en alles wat ertussen ligt. Maak warpsprongen tussen sterrenstelsels, schiet razendsnel van planeet naar planeet of reis met de flitsvoertuigen op de planeten. Verkennen zonder grenzen Ontdek honderden sterrenstelsels met uitgebreide ecosystemen, buitenaardse flora en fauna en steeds veranderende omgevingen. Intense gevechten tegen de Rode duisternis Bestrijd een ruimtevirus dat om zich heen grijpt en wilde dieren muteert, planeten opvreet en al het leven bedreigt. Met jouw acties kun je deze plaag verdrijven, of juist voeden. RPG-spel Verbeter je vaardigheden, speel nieuwe procedés vrij en geef je avontuur vorm via keuzes en upgrades.