The Surge 1 & 2 - Dual Pack (Xbox)
Deze bundel bevat de basisgames The Surge en The Surge 2. The Surge Welkom bij CREO, de wereldreddende megacorporatie! Door een catastrofe ben je knock-out gegaan tijdens je eerste werkdag... je wordt wakker in een vernietigd deel van het complex uitgerust met een industrieel exoskelet. Doorgedraaide robots, krankzinnige collega's en bedrieglijke AI - iedereen wil je dood hebben. The Surge 2 Ontdek het uitgestrekte, verwoeste Jericho City om te overleven. Ga de strijd aan met meedogenloze gevaren in gewelddadige gevechten, hak en scheur de ledematen van je tegenstanders om materiaal te stelen dat je sterker zal maken, sterk genoeg om de meest gevreesde vijanden in de stad te confronteren.