REVEIL - Funhouse Edition
Naast Reveil bevat de Funhouse Edition de volgende downloads: -De originele soundtrack van Reveil, 14 originele, schitterende en angstaanjagende composities. -Digitaal beeldboek, met kijkjes achter de schermen en info over hoe de beelden zijn gemaakt. -Zwart-wit camerafilter dat een echte griezelsfeer in het spel oproept. -Geluidsfragmenten, stukjes uit de wereld van Reveil en fragmenten met de stemacteurs uit het spel. -Commentaren van de ontwikkelaars zoals je die ook in het spel vindt en die je meer achtergrondinformatie geven. Je wordt wakker. Je bent in de war. Je hebt hoofdpijn. Alles is vreemd, en toch vertrouwd. Je vrouw Martha en je dochter Dorie zijn weg. Waarom? Tijdens je zoektocht naar antwoorden verken je de omgeving en ontdekt flarden van je geheugen. Je krijgt hierbij regelmatig raadselachtige opdrachten en wordt steeds nieuwsgieriger naar wat er gaande is. Wat is er gisteravond gebeurd? Waarom kun je alleen maar denken aan je dagen als toneelbouwer in het circus? Terwijl alles steeds gekker en merkwaardiger wordt, vervagen de grenzen tussen werkelijkheid, herinneringen en fantasie steeds verder en je beseft dat teruggaan geen optie is. Je moet alles doen om dit verhaal tot een goed einde te brengen, welk prijskaartje daar ook aan hangt… Laat je niet bedonderen door dat veilige gevoel. Het is nog niet voorbij. ACHTERGROND In Reveil kom je als speler terecht in een wereld vol details, waar de grenzen tussen werkelijkheid en droombeelden steeds verder vervagen. Je bevindt je in een met vakmanschap gemaakte omgeving die gebaseerd is op het circus uit de jaren 60 waarin alles snel onwerkelijk wordt. Neem een kijkje in het brein en het verleden van Walter Thompson: Hoe verder je komt, des te duisterder, geheimzinniger en raadselachtiger je bevindingen worden. Eenmaal gevangen in de kluwen van verwarrende bevindingen, geheugenflarden en geheimzinnige visioenen kun je alleen maar verder graven. Allemaal in de hoop dat je antwoorden op deze verbijsterende toestand vindt, ook al vervliegt die hoop langzaam. Het enige wat je motiveert om door te gaan is je wil om Martha en Dorie te vinden. Sluit je ogen niet voor de aanwijzingen die zij hebben achtergelaten, maar houd ze wijd open… en laat je niet gek maken. Vrijwaringsclausule: Optionele camera-effecten en commentaren van de ontwikkelaars zijn na de eerste keer spelen beschikbaar.