Bulletstorm: Full Clip Edition Duke Nukem Bundle
Stap in de laarzen van Grayson Hunt nadat een noodlanding op een verlaten resort-planeet hem dwingt om een moeilijke keuze te maken: overleving of wraak. Als een verbannen lid van de elite-groep van huurmoordenaars, Dead Echo, leidt Graysons blinde lust op wraak zijn groep naar Stygia. Gestrand op deze planeet heeft hij een keuze: eindelijk de bevelhebber die achter zijn verraad zit confronteren—of levend van de planeet afkrijgen. Speel door de hele Bulletstorm: Full Clip Edition als Duke Nukem, met een volledig opnieuw opgenomen script en gloednieuwe zinnen van de originele stem van Duke! Bulletstorm: Full Clip edition is de ultieme Bulletstorm-ervaring die alle bestaande uitbreidingen bevat, plus gloednieuwe content die exclusief!