500 (+10 Bonus) Bomber coin
Inclusief 500 (+10 bonus) Bomber coins om te gebruiken in SUPER BOMBERMAN R ONLINE. Deze spelvaluta kan worden gebruikt om nieuwe outfits te kopen en verschillende andere spelitems te ontgrendelen in de winkel.