Super Bomberman R Online
Laat bommen vallen en verzamel power-ups om je een weg door SUPER BOMBERMAN R ONLINE te knallen! Je kunt het opnemen tegen maximaal 64 spelers van over de hele wereld in dit explosieve overlevingsgevecht! Vecht je weg naar het einde en overleef langer dan alle andere spelers om BOMBER ONE te zijn! GRATIS TE SPELEN ONLINE BATTLE ROYALE Terug naar klassiek Bomberman-plezier, het oorspronkelijke format van overlevingsgevechten wordt versterkt tot 64 spelers online! AANPASBARE CHAOS Explodeer in stijl met frisse outfits en bomskins vol popcorn, of probeer de nieuwste hoofdaccessoires om je look aan te passen! PAK JE POWER-UPS OP Van essentiële stomphandschoenen tot de terugkeer van de iconische Louis, pak snel je power-ups op om je vrienden er vonkend uit te trappen!