3000 (+200 bonus) Bomber coin
Inclusief 3000 (+200 bonus) Bomber coins om te gebruiken in SUPER BOMBERMAN R ONLINE. Deze spelvaluta kan worden gebruikt om nieuwe outfits te kopen en verschillende andere spelitems te ontgrendelen in de winkel.