Goodbye Deponia
Meer chaos, meer vernietiging, meer Rufus. Niet één, niet twee, maar drie Rufussen veroorzaken allerlei gekke taferelen in de langverwachte avonturencomedy Goodbye Deponia - deel drie van de Deponia-serie. Organon plant de vernietiging van Deponia, de mooie Goal is (alweer) verdwenen, en antiheld Rufus gaat z'n eigen gang. Het enige wat hij wilde was van de schroothoopplaneet Deponia vertrekken en naar Elysium verhuizen, het paradijs rond Deponia dat als een ruimteschip is gereserveerd voor de hoogste geledingen van de maatschappij. Uiteindelijk heeft Rufus een ogenschijnlijk perfect plan bedacht... De bekroonde Deponia-serie bestaat uit vier knotsgekke avonturenverhalen over de schroothoopplaneet Deponia. Deze klassieke 'wijs & klik' bevalt niet alleen comedyfans en ervaren avonturiers, maar ook nieuwkomers in het genre.