Zombie Army 4: Season Pass One
SEASON PASS VOOR ZOMBIE ARMY 4, INCLUSIEF: 3 EXTRA LEVELS Beleef bloedstollende nieuwe campagnemissies voor 1-4 spelers. 4 PERSONAGEPACKS Nieuw speelbare personages, die in elk speltype gebruikt kunnen worden. 9 WAPENBUNDELS Wapenbundels met nieuwe wapens, talismans, skins en meer. 5 WAPENSKINPACKS Pas je wapens aan met effecten variërend van inpakpapier tot hete lava. 4 PERSONAGE-OUTFITBUNDELS Geef je personages nieuwe outfits en hoeden.