Yakuza 3 Remastered
Geniet van het derde hoofdstuk van de Kazuma Kiryu-saga met gerestaureerde inhoud in 1080p en 60fps. Een jaar na de oorlog tussen de Kanto en de Kansai hebben Kazuma Kiryu en Haruka Sawamura de meedogenloze straten van Kamurocho verlaten en zijn ze naar het eiland Okinawa gegaan om het Morning Glory Orphanage te besturen. Hoewel hij zijn best doet, dreigen schaduwen uit Kiryu's verleden het Morning Glory Orphanage te betrekken bij een dodelijke machtsstrijd tussen de Tojo-clan en de politieke wereld. En zo begint een dramatisch verhaal dat zich afspeelt in de 'slapeloze stad' Kamurocho in Tokio en het tropische Okinawa. Kan Kiryu de kinderen van het weeshuis redden van de dreigende gevaren die uit de diepten van de onderwereld en de staatsmacht tevoorschijn komen? Voltooi de reis van de Draak van Dojima.