Begin in deze onmisbare klassieker van ATLUS aan de zaak van de eeuw. De studio achter Shin Megami Tensei brengt een remaster van "Devil Summoner: Raidou Kuzunoha vs. The Soulless Army" uit met verbeterde graphics, meer gebruiksgemak, nieuwe stemmen en een vernieuwd gevechtssysteem! Taisho 20, in de hoofdstad. Een jonge erfgename neemt contact op met het Narumi Detective Agency met een vreemd verzoek... om haar te vermoorden. Zonder verdere uitleg wordt het meisje ontvoerd. Leerling-detective Raidou Kuzunoha XIV, die ook de hoofdstad beschermt als Devil Summoner, krijgt de zaak. Raidou gaat overal in de stad op onderzoek uit, waarvoor hij ook de Dark Realm betreedt, een gevaarlijk kruispunt tussen de echte wereld en de onderwereld waar het wemelt van de demonen. Speel als Raidou Kuzunoha en werk samen met je demonbondgenoten om de mysteriën op je pad te ontrafelen. Wat aanvankelijk een zaak over een vermist persoon is, mondt al snel uit in een samenzwering die niet alleen de hoofdstad, maar het hele land op zijn grondvesten doet schudden. HOOFDKENMERKEN Een verbeterde maar trouwe remaster: De bovennatuurlijke actie-RPG-klassieker keert terug, nu vernieuwd met verbeteringen aan graphics, geluid en gevechten voor moderne consoles, maar blijft trouw aan de stijl van het originele spel. Een gloednieuwe gebruikersinterface, volledige voice-over, uitgebreide 3D-omgevingen en nog veel meer nodigen zowel veteranen als nieuwkomers uit voor een nostalgische en spannende spelervaring. Een bovennatuurlijk detective-avontuur: Geef je innerlijke detective vrij baan in een aangrijpend, bovennatuurlijk avontuur met een charmante cast van complexe personages. Ontdek de waarheid achter de samenzwering in de hoofdstad met onverwachte wendingen in het verschiet. Gebruik zowel je verstand als de kracht van je demonen om alle hoeken en gaten te onderzoeken. Een fantastisch mysterie in de Taisho-periode: Vind je weg in de historische straten van een fantastisch jaren 30 tijdperk in Tokio of waag je in het spookachtige Dark Realm waar demonen op de loer liggen. Je kunt meer dan 120 demonen oproepen, dus kies je bondgenoten verstandig om te voorkomen dat de mensheid ten ondergaat aan de duisternis.