MindsEye
Je bent in deze game Jacob Diaz, een voormalige soldaat die een mysterieus neuraal implantaat heeft en geheugenverlies en flashbacks ervaart. Ga op een reeks gevaarlijke geheime missies om achter de geheimen van je verleden te komen in een wereld die gebukt gaat onder de constante dreiging van kunstmatige intelligentie, hightech-experimenten, bedrijfsspionage, politieke corruptie en een losgeslagen leger. Mindseye is een meeslepende ervaring met een verbluffend complex verhaal, rijke omgevingen, baanbrekende gevechten, toekomstige technologie en achtervolgingen op hoge snelheid.