WWE 2K24 voor Xbox One
Vanaf 31/1/2026 is dit product niet meer verkrijgbaar. OPMERKING: Alle multiplayerservers van WWE 2K24 worden uitgeschakeld op 31/3/2026. Daarna werken alle spelonderdelen waarvoor onlineservers nodig zijn niet meer. VEERTIG JAAR WRESTLEMANIA WrestleMania is het grootste evenement in sport entertainment, waar supersterren WWE legendes worden. Beleef in WWE 2K24 een aangrijpende hervertelling van de grootste momenten van WrestleMania in 2K Showcase of the Immortals, waarin je een verzameling van de meest onvergetelijke, carrièrebepalende wedstrijden kunt herbeleven EEN ICONISCHE SELECTIE WWE 2K24 heeft een sterrencast met WWE-legendes als "Stone Cold" Steve Austin, Undertaker en Andre the Giant, naast huidige WWE-supersterren als "The American Nightmare" Cody Rhodes, John Cena, Rhea Ripley en Roman Reigns, wiens levensechte entrees en kenmerkende moves worden versterkt door ultra-realistische graphics. NIEUWE WEDSTRIJDVORMEN Van Guest Referee tot Casket, Gauntlet en Ambulance wedstrijden, er zijn tal van nieuwe wedstrijdvormen in WWE 2K24, waaronder ondersteuning voor meerdere supersterren in Backstage Brawl. BEWIJS JEZELF IN MyRISE Laat je ruwe talent los en word de onbetwiste kampioen in MyRISE, met twee spannende carrières en originele verhaallijnen waarin je opklimt naar WWE-sterrendom in de mannen- en vrouwendivisie. BOUW JE FACTIE Combineer WWE supersterren en legendes samen in MyFACTION. Krijg kaarten, bouw een dominante factie, speel online multiplayer en de gloednieuwe quickplay en verdien spannende promotie- en eindklassementsbeloningen terwijl je het nieuwe seizoensklassement beklimt! BAAS OVER HET WWE UNIVERSUM Ontwikkel vetes, wekelijkse shows en meer in de Universe modus, WWE 2K24's ultieme sandbox, met uitgebreide rivaliteitsacties, gloednieuwe cutscènes en dubbele titelwedstrijden! WORD DE BAAS IN MyGM Houd toezicht op de grootste merken en supersterren in sport entertainment terwijl je rivaliserende GM's uitdaagt voor de top in MyGM. Verken meer wedstrijdtypes, meer merken, nieuwe General Managers en meer. Wissel supersterren uit tussen merken, neem uitvoerende beslissingen over contracten en voer het drama op. Bepaalde onderdelen van de game, inclusief online multiplayer en andere online features, zijn niet toegankelijk voor kinder accounts. “Kind” betekent hier spelers onder de 13 jaar, tenzij lokale regelgeving anders bepaalt.