World of Outlaws: Dirt Racing 24 Gold Edition bevat zowel World of Outlaws: Dirt Racing 24 als de Season Pass. iRacing presenteert de officiële game van The World of Outlaws, met de World of Outlaws Sprint Car, Late Models en Super DIRTcar Big Block Modifieds, evenals 8 extra series, waaronder de geheel nieuwe Micro Sprints, en vele anderen. World of Outlaws: Dirt Racing 24 bevat 49 circuits, waaronder al je favorieten zoals Eldora Speedway, Knoxville Raceway en Volusia Speedway Park, met nieuwe toevoegingen zoals Kevin Harvick's Kern Raceway en Millbridge Speedway. Word net als Donny Schatz een LEGENDE terwijl je je een weg baant door de Carrièremodus in je zoektocht om zijn status van 10 keer Nationaal Kampioen te verbeteren. Met zoveel combinaties van auto's, circuits en ervaringen zal jouw pad naar de overwinning uniek zijn! En vergeet niet de geheel nieuwe uitdagingsmodus te bekijken, waarin je je vaardigheden tegen Donny zelf kunt testen! Ben jij Outlaw Stoer? Het is de grootste show op vuil! Maak een overwinningsronde met de World of Outlaws: Dirt Racing 24 Season Pass! De Season Pass bevat alle DLC-content die begin 2025 wordt uitgebracht, met 2 extra gelicentieerde tracks, extra verfschema's voor verschillende gelicentieerde coureurs en geheel nieuwe uiterlijkpakketten om de gebruikersinterface aan te passen.