Milestone S.r.l.Racen en vliegenSportenSimulatie
Zet je schrap voor het officiële Supercross-seizoen van 2025 met Monster Energy Supercross 25! Laat je meeslepen door de spanning en sensatie van de gloednieuwe racecircuits waarop echte evenementen worden nagebootst. Neem het op tegen de nieuwste line-up van professionele racers en timmer aan je carrière vol intense wedstrijden, rivaliteit en strategische beslissingen. Dankzij Unreal Engine 5 is de gameplay verbeterd met realistische physics en dynamische circuits, waardoor elke ronde uniek en uitdagend is. En met behulp van de open tutorials, een uitgebreide wiki en neurale rijhulptechnologie ben je binnen no time een echte race-expert. Personaliseer je ervaring met geavanceerde editors en deel je creaties op verschillende platforms. De meeslepende online multiplayer-modus biedt volledige crossplay-ondersteuning voor een spannende wereldwijde competitie. Zet dus alles op alles in casual races, of ga de strijd aan voor een toppositie in de klassementen, op welk platform je ook speelt.