True Fear: Forsaken Souls Part 1
True Fear: Forsaken Souls combineert het beste van de psychologische thriller met intuïtieve gameplay voor een onvergetelijk ontsnappingsmysterie. Als je een horrorgame mét een goed verhaal zoekt, mag je deze niet missen! Geloof je niet dat een point-and-click-avontuur meeslepend en spannend kan zijn? Probeer dan de gratis demo! Belangrijkste kenmerken - Een intens avontuur dat barst van de psychologische spanning, met een plot vol onverwachte wendingen. - Kies je eigen avontuur! Speel met of zonder de verborgen voorwerpscènes. - Bevat de bonusonderdelen van de verzamelaarsversie van True Fear: Forsaken Soul: een extra level, de strategiegids, achtergronden, de making-of en verwijderde content. - True Fear: Forsaken Souls Part I is de eerste game van de trilogie.