The Outer Worlds 2 Preorder Premium Edition
Pre-order The Outer Worlds 2 Premium Edition, krijg tot 5 dagen eerder toegang en ontvang het Commander Zane's Anti-Monopolistic Battle Pack. De The Outer Worlds 2 Premium Edition bevat: - Het basisspel van The Outer Worlds 2 - Tot 5 dagen eerder toegang - DLC Pass voor 2 toekomstige verhaaluitbreidingen* - Moon Man's Corporate Appreciation Premium Prize Pack - Toegang tot het The Outer Worlds 2 Digital Artbook en de Original Soundtrack * Verhaallijnen beschikbaar zodra deze worden uitgebracht The Outer Worlds 2 is het langverwachte vervolg op de bekroonde first-person sci-fi RPG van Obsidian Entertainment (kijk alleen maar naar het aantal spannende bijvoeglijke naamwoorden in deze zin!). Tijd om je agenda vrij te maken: bereid je voor op een avontuur boordevol actie met een nieuwe bemanning, nieuwe wapens en nieuwe vijanden in een nieuwe kolonie! Zoveel nieuws! Als een dappere en hoogstwaarschijnlijk knappe agent van het Earth Directorate moet je de bron opsporen van de verwoestende scheuren die de hele mensheid dreigen te vernietigen. Je onderzoek voert je naar Arcadia, de thuisbasis van de skipdrive-technologie, waar het lot van de kolonie — en uiteindelijk het heelal — afhangt van jouw beslissingen: je krachten, je gebreken, je team en de facties die je besluit te vertrouwen. Verken een nieuwe horizon De kolonie Arcadia wordt verscheurd door een factieoorlog, nu het zogenaamd welwillende bewind van het Protectorate wordt uitgedaagd door een opstand van hun religieuze orde en een invasie van bedrijven. Terwijl verwoestende scheuren zich over de kolonie verspreiden, vecht elke factie om deze te beheersen of te sluiten voor hun eigen doeleinden. Verken uiteenlopende gebieden, ontdek verborgen verhalen en bepaal het lot van een systeem op de rand van de afgrond! Jouw bevelhebber, jouw werkwijze Bouw je personage op met vaardigheden en keuzes die passen bij jouw speelstijl. De kolonie reageert op elke zet die je doet en creëert zo een verhaal dat helemaal van jou is: of je nu een meesterlijke diplomaat bent, een scherpzinnige strateeg, een voorvechter van chaos, of iets heel anders. En ja, je kunt ook domme dingen doen! Verzamel je reisgezellen Rekruteer metgezellen met unieke eigenschappen, achtergronden en doelen. Of je ze nu helpt hun eigen ambities waar te maken of ze richting je eigen doelen stuurt, jouw invloed bepaalt hun ontwikkeling (of ondergang) en maakt ze tot een onmisbaar onderdeel van het meeslepende verhaal dat jullie samen schrijven.