The Outer Worlds 2 - Commander Zane’s Battle Pack
Het Commander Zane Pack bevat een thematische Commander Zane-pantserskin, een helm, een kenmerkend pistool en een dolk, en een Earth Directorate-drone als gezelschapsdier.