The Golf Club 2019 featuring PGA TOUR
Heb jij het in je om PGA TOUR's FedExCup te winnen? Ga de strijd aan in de gloednieuwe, officieel erkende PGA TOUR Career-modus. Speel op beroemde banen zoals TPC Boston, TPC Sawgrass en nog veel meer. Doe mee aan PGA TOUR-evenementen zoals de Shriners Hospitals for Children Open, de John Deere Classic en de Waste Management Phoenix Open en laat zien wat je kunt. Neem het op tegen Career Rivals tijdens het seizoen en sleep beloningen in de wacht.