Dit muntenpakket bevat 6.000 (5.000 + 1.000 bonus) munten. Gebruik munten om nieuwe uitrusting te kopen voor je golfer, inschrijvingsgeld te betalen voor lucratieve Online Society-evenementen, in te zetten op Skins-wedstrijden en meer.